leuk maar druk 😴

18 november 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Holaaa 😊

Vandaag weer een nieuwe blog! πŸ‘

Na een leuk weekendje te hebben gehad met de zus en schoonbroer van Lotte was het maandag weer tijd voor een dag stage. Deze dag hebben we helaas geen knutselwerk gekregen. πŸ˜‰ Het was een rustige dag met maar 4 baby's. 😱 Toen we thuis kwamen van stage hebben we wat gegeten en zijn meteen weer gaan sporten, zodat we dat maar gedaan hadden. πŸ’ͺ Deze dag waren ons mam en oma geland in Spanje! (na wat probleempjes πŸ˜…) dus savonds hebben we ze bij het busstation opgehaald en kwamen ze bij ons eten. πŸ‘

Dinsdag kregen we op stage weer een nieuwe knutselopdracht! We moesten voor 2 groepen slabbertjes maken met een sneeuwpop erop. β˜ƒοΈ Wat was dit een prulwerk om te doen.. Dit hebben we 3 uur gedaan. πŸ‘ Daarna was het weer tijd om naar de babygroep te gaan. Ik heb de kindjes weer eten gegeven en samen gespeeld. Ondertussen probeer ik een kindje te helpen met lopen. 😍 Wat een heerlijk gezicht! Rond half 2 kwamen ons mam en oma langs om een kijkje te nemen naar mijn stageplek. 😊 Na stage zijn we met zijn allen boodschappen gaan doen. En natuurlijk hebben we ook weer gepoetst. #poetsdag πŸ˜… Die avond heb ik samen met ons mam en oma spaghetti gemaakt en zijn we optijd naar bed gegaan.

Woensdag hadden we een dagje vrij om met zijn allen naar CΓ‘diz te gaan. πŸ‡ͺπŸ‡Έ We hebben wat winkeltjes bezocht, bij een bakkertje gegeten en op het terras wat gedronken. De churos konden we natuurlijk ook niet laten staan. πŸ‘ Ook hebben we in CΓ‘diz de mooie plekjes aan mijn familie laten zien. 😍 Rond 6 uur zijn we met de bus naar huis gegaan en hebben we in ons appartement pannekoeken gebakken. 😍

Donderdag had ik nog een dagje vrij. 😊 Ik ben die ochtend uitgenodigd om te komen ontbijten in het hotel van ons mam en oma. De bazin had zich wat uitgesloofd aangezien ik langs kwam. Wat een lief vrouwtje was dat! 😍 Na het ontbijt zijn we samen nog even de winkelstraat van Chiclana in geweest om wat te shoppen. πŸ‘ Na het winkelen hebben we nog even in hun hotel kamer gezeten en gebeld met opa. πŸ˜‰ Daarna heb ik afscheid genomen en ben ik terug gegaan naar het appartement. Nog even een was opgevouwen en een wasje gedraaid. πŸ’ͺ Lotte en Loes kwamen na stage terug met de familie van Lotte! Zij kwamen even een kijkje nemen in het appartement. Daarna weer wat gegeten en gesport. πŸ’ͺ En savonds is Lotte naar haar familie gegaan om daar een paar nachtjes te slapen. 😊

Vrijdag zijn Loes en ik samen naar stage gegaan. ☺️ En jaa hoor weer een knutselopdracht. 😍 We kregen de taak om hoeden te maken zoals die van een sneeuwpop.. Dit waren er al meer dan 20.. maar toen werden het er dus nog wat meer, aangezien een andere leidster nog wat hoeden had gedropt bij ons. πŸ˜‚ zonder enige uitleg zijn we die ook maar gaan maken. πŸ˜‰ Dit duurde dus ook even.. Na stage hebben we boodschappen gedaan en hebben we even lekker niks gedaan. 😍 Toen belde Lotte spontaan om te vragen of we mee wilden gaan uiteten. Natuurlijk! Leek ons gezellig. 😊 We zijn toen weer naar onze Indische vrienden gegaan. πŸ˜‰ De familie van Lotte vroeg of we de volgende dag mee naar Sevilla wouden gaan. Dus je raad al wat er de volgende dag kwam.. haha

De zaterdag zijn we dus naar Sevilla gegaan met de ouders van Lotte. πŸ‘ We hebben eerst wat gedronken en zijn daarna de stad in geweest om wat leuke plekjes te bewonderen. 😍 Onder andere zijn we in een stieren arena geweest en hebben we over Sevilla kunnen kijken. Ook hebben we de smalle straatjes, de kathedraal, het paleis en natuurlijk Plaza de Espana gezien. 😍 Na weer bijna 20 km erop te hebben zitten.. Was het tijd om maar weer naar Chiclana te gaan. πŸ‘ Loes en ik hebben toen snel wat makkelijks gegeten, een film gekeken en zijn daarna naar bed gegaan. 😴 #gesloopt

Zondag heb ik na eindelijk 3 maanden een keer goed kunnen uitslapen. 😍 Man.. dit was nodig na zoveel bezoek. πŸ˜‰ We hebben samen lekker ontbeten met harde broodjes en zijn daarna begonnen aan de blog. πŸ’ͺ Ook was het tijd om de intocht van de Sint terug te kijken, want jaa moeten wel uptodate blijven he. πŸ‘ Daarna gaan we kijken of we een aftermovie kunnen maken met foto's om aan familie te laten zien als we terug zijn!

Nog minder dan 5 weekjes en dan ben ik back! πŸ‡±πŸ‡Ί Maar tot die tijd kun je mijn blogs nog kijken. πŸ˜‰

Nouu dat was hem weer! Adios amigos 😘 #chicloanajoa

1. Mam:
    18 november 2018
    Ja eindelijk na wat trubbels in spanje met oma.Heerlijk weer en lekker geshopt in Cadiz .Was weer gezellig nog ff en dan ben je weer thuis.Maar jullie hebben een hele ervaring opgedaan in Spanje.😘😘