eerste daagjes spanje πŸ‡ͺπŸ‡Έ

2 september 2018

De eerste 4 daagjes chiclana zitten er alweer op!

We kwamen woensdag rond de avond aan in chiclana de la frontera, opgehaald door ons bemiddelingsbureau en meteen de dringende boodschappen voor 2 dagen gedaan. Toen we terug kwamen hebben we het appartementje nog even gepoetst, de bedden opgedekt en rond 11 uur zijn we maar is wat gaan eten πŸ˜‚

De donderdag werden we opgehaald door michelle (bureau) om ons voor te stellen aan de directeur van onze stageplek. We werden ontvangen in een ouderenopvang waar hij ook de directeur van is, daarna zijn we chiclana ingegaan! We hebben ontbeten bij een klein koffietentje en hebben daar ook DE flamenco zanger ontmoet van chiclana πŸ‘ daarna zijn we de winkelstraat ingegaan en hebben we de plaatselijke kerk gezien. Ook weer meteen boodschappen gedaan. Later die avond hebben we foto's van vrienden/familie en slingers opgehangen om het wat gezelliger te maken πŸ‘

De vrijdag zijn we heerlijk naar het strand geweest! Het was wel even zoeken welke bus we moesten hebben maar het is ons meteen gelukt 😊 Daar hebben we heerlijk heel de dag liggen bakken en braden in de zon 🌞 Deze keer moesten we wel wat later eten aangezien we hier rekening moeten houden met siësta. We zijn toen lekker pasta gaan eten op de boulevard 😍 Daarna met de bus naar huis, lekker douchen om al het zand weg te spoelen en weer een avondje lekker te niksen.

De zaterdag zijn we weer de stad ingegaan. S'ochtends weer ontbeten bij het koffietentje en daarna door de winkelstraat. Hier hebben we wat leuke goedkope winkeltjes gevonden, even een terasje gepakt en natuurlijk wat foto's gemaakt πŸ˜‰ Ook hebben we weer veeel water ingeslagen aangezien het deze dagen nog niet onder de 30 graden is geweest 😱 Daarna weer lekker een avondje op de bank onze favorite film 'grease' gekeken bij romantisch kaarslicht.

En dan de zondag. Alweer de laatste dag van de week. Als eerste lekker uitgeslapen. Het was weer 35 graden dus het werd weer een stranddagje aangezien het tijd is dat maud wat bruiner word πŸ˜‰ Dus we hebben weer een paar uurtjes lopen bakken en zijn daarna opzoek gegaan naar de Mac Donalds πŸ˜‚ Lekker veel gewandeld die dag, maar dat is niet erg hier. We zien steeds weer nieuwe dingen en genieten tot nu toe van elke dag 😊

#chicloanajoa ❀️

1. Mam:
    2 september 2018
    Mooi vertelt Maud ,lekker genieten in het warme Spanje .Morgen jullie eerste stage dag succes meiden.Grt mam😘😘