gezellig weekendje 🍹

24 september 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Nou hoe was mijn weekend? πŸ€”

Vrijdag avond zouden we eigenlijk opstap gaan met een groepje Nederlandse meiden die hier ook stagelopen, maar we zijn uiteindelijk niet gegaan.. Sommige gingen naar de bioscoop waar ze een horrorfilm wilden gaan kijken.. Maar aangezien de meiden bij mij niet zo houden van horror πŸ˜‰ en we er toch geen hol van zouden verstaan πŸ˜‚ hebben we thuis maar een film gekeken πŸ‘

Zaterdag hebben we eerst heerlijk uitgeslapen 😍, daarna thuis even een broodje gegeten en uiteindelijk natuurlijk nog even aan het strand gelegen 🌞 #nogsteedsnietverbrand πŸ’ͺ

Op deze dag hadden we nog precies 3 maanden te gaan in Spanje, dus dit moest gevierd worden met een etentje πŸŽ‰ De mensen eten hier pas laat, dus uiteten wordt hier pas gedaan rond half 11 😳 Eerst hebben we heerlijk pizza gegeten en daarna zijn we nog even naar een bar gegaan op de boulevard.🍹Hier hebben we een typisch spaans drankje gedronken, wat erg goed in de smaak viel 😍

En wat hebben we gelachen, want ja ik moest toch even in mijn beste spaans gaan uitleggen welk drankje we wouden πŸ˜‚ #internetbedankt. Na wat glaasjes op te hebben, kwamen natuurlijk onze zangkunsten naar boven. Hier zijn uiteraard niet veel drankjes voor nodig bij ons, aangezien er bijna overal wel een liedje wordt gezongen! #checkdevlogs 😏

Nadat ik aan het seinen was naar de ober dat we nog een drankje wouden, goot hij de glazen flink vol en kwam met een glimlach terug hahah πŸ˜‚ #fotomoment #awhsocute

Ook hebben we voor de eerste keer een taxi gebeld in spanje πŸ˜‚ Dit verliep in het begin wat moeizaam, aangezien ze met een vlot tempo praten. Maar het is uiteindelijk gelukt om thuis te komen πŸ‘

De zondag was het weer tijd om uit te slapen, want dat was wel nodig na een lange avond πŸ˜‰ Nadat we hadden geluncht, zijn we weer een middag naar het strand geweest. En wat was het heet 🌞 Toch wel anders dan in Nederland momenteel πŸ˜‰

Einde πŸŽ‰ joejoee

#chicloanajoa #drankjesdoen

1. Rob:
    24 september 2018
    Jaaa de drankjes zullen wel gesmaakt hebben.
    En geniet maar van het strand hier is het brrr aan het worden.
  2. Linda:
    25 september 2018
    Graag ook bewijs van dat fotomoment πŸ˜‰
  3. Mam:
    25 september 2018
    Hoi weer leuk filmpje en foto's ,ik kom jullie over 2weken opzoeken .πŸŒžπŸŒžβ˜•β˜•πŸ·πŸ»
  4. Mam:
    25 september 2018
    Leuk filmpje meiden heerlijke drankjes πŸ·πŸ·πŸ·πŸ»πŸ»πŸ»πŸŽ‰πŸŽ‰πŸ˜˜