stage + week 3 βœ”οΈ

21 september 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Nou jongens stageweek 3 zit we alweer op! Nu heerlijk genieten van mijn weekend 🌞

Maarjaa hoe was deze week? Nou niet heel veel anders moet ik eerlijk zeggen πŸ˜‰
Het huilen is zo goed al gestopt in de ochtend, wat voor ons dus erg prettig is πŸ‘

Wat heerlijk blijft zijn de kindjes die spontaan 'buenos dias maud' zeggen in de ochtend 😍
Je begint de kinderen te leren kennen en zij jou natuurlijk ook als leidster. Het ritme van de dag begint lekker in ons hoofd te zitten, waardoor je zelf initiatief kan tonen naar de leidsters om bepaalde acties uit te voeren! Ze bedanken je hier ook continu voor wat echt heel lief is πŸ˜€

Deze week heb ik weer elke dag kleine engelse 'lesjes' gegeven met woordjes, kleuren en tellen. Dit begint ook te wennen en is daarom eigenlijk niet eens spannend meer om te doen πŸ‘

Ook hebben we deze week de muziekinstrumenten er een aantal keer bijgehaald. Heel leuk voor die kinderen, maar wat een herrie kunnen ze maken hahah. En als je dan spontaan vader Jacob speelt, zijn ze verbaasd en stil 😍

Vandaag dus alweer vrijdag. Laatste dagje van de werkweek. Het was vandaag ietsje anders. Aangezien er een leidster ziek thuis zat, kwamen we een 'kok' te kort voor het eten. Lotte haar groepsleidster is toen komen invallen, maar Lotte stond toen dus alleen met 4 kinderen die ze nog moest eten geven. Ik mocht haar toen komen helpen! Toch wel leuk om even op de babygroep te staan na alweer zo'n lange tijd. Natuurlijk ook erg gezellig πŸ‘

Na zo'n dagen stage liggen we het liefste heel de avond op de bank, maar er moeten natuurlijk ook andere dingen gedaan worden, zoals poetsen, boodschappen doen, Spaanse les en natuurlijk het schoolwerk bijhouden.. Dus voor de mensen die denken owwjaa vakantie toch? Nouu valt af en toe best tegen πŸ˜‰

Maar wat is nou het leukste van zo'n avond? Het afwassen natuurlijk! Heerlijk meezingen en losgaan op de foute hits πŸ˜‚ De buren vinden dit waarschijnlijk minder prettig, maarjaa dit hoort er nu eenmaal bij πŸŽ‰ Ook zijn de eerste muggenbeten zijn aanwezig en jeuken ontzettend, dus bij deze oma's tip.. azijn is het medicijn!

Helaas wel al een aantal dagen minder fit.. Waarschijnlijk omdat het hier nog ontzettend warm is al zeggen we het zelf.. Dus vandaag weer optijd te bed, zodat we kunnen genieten van het weekend ❀️

Adios 😘

OHH EN BTW VERGEET NIET ONZE VLOGS TE KIJKEN! OOK STAAN ER AL EEN AANTAL FOTO'S OP MIJN BLOG ZODAT JULLIE EEN BEETJE INZICHT HEBBEN OVER WAT WIJ ZIEN😍

#chicloanajoa

1. Jose Louwers:
    22 september 2018
    Leuk Maud en vooral die vlogs vind ik erg leuk om naar te kijken, krijg je een beetje een idee hoe jullie daar zitten te wonen, jullie maken het wel daar met z'n drietjes ene........ " niet zeuren over dat het daar zo warm is wacht maar tot je terug bent in Nederland hier begint het aardig herfst te worden, nou chicas heel veel plezier nog en maak er een mooie tijd van!
    Saludos JosΓ© πŸ‘„πŸ€