nieuwe groep & rustig weekje! πŸ‘

4 november 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

holaaa amigos!

Het is weer zondag dus tijd voor een nieuwe blog op 't web. πŸ‘

Maandag had ik nog een dagje vrij, want het was mijn laatste middag met jeroen.. Als eerste zijn we samen naar mijn stage gegaan, om hem te laten zien wat ik nou eigenlijk doe. πŸ˜‰ Hij keek er niet echt naar uit, omdat hij het' ongemakkelijk' vond. πŸ˜‚ Maar uiteindelijk vond hij het leuk om te zien hoe de kinderopvang eruit ziet en hoe ik met de kinderen omga. 😊
Na stage zijn we nog even in Chiclana gaan winkelen en hebben we wat gegeten. πŸ‘ Toen we thuis waren hebben we zijn koffertje maar ingepakt.. en zijn daarna als laatste nog een film gaan kijken. 😏 En jaa.. toen was het half 4.. helaas tijd om te gaan. πŸ˜” Natuurlijk weer heerlijk lopen janken.. Maar gelukkig stonden loes en lotte klaar om me op te vangen. ❀️

Dinsdag was het weer tijd voor een nieuwe groep! Deze maand loop ik stage op de babygroep. πŸ‘ Het was wel even wennen, aangezien het al best een tijdje geleden was dat ik voor deze doelgroep heb gestaan. Maar eenmaal dat ik bezig was, verliep het werken prima! πŸ‘ Ik moet zeggen ze vertrouwen me op deze groep ook al snel.. De leidster doet veel papierwerk tussendoor, waardoor ik alleen met een groep baby's sta. 😁 Eerst was dit wel even schrikken, maar ik heb het in de hand. πŸ’ͺ

Dinsdag was ook de dag voor halloween. Alle kinderen waren verkleed als spiderman of zoals ze hier in Spanje zeggen Spiederman. Ze kregen een cape en een masker om. De outfits en de versiering lagen al een maand klaar. 😱 Ook de leidsters kwamen verkleed. Natuurlijk moesten er ook foto's worden gemaakt in de kostuums.. Dit was me toch een ellende zeg πŸ˜₯. De baby's trokken de maskers af of begonnen met huilen.. Noujaa ik heb geprobeerd om een fatsoenlijke foto te maken. πŸ˜‚ Na de foto's trok de leidster spontaan haar verkleedrokje uit en deed haar masker af. Dus ik dacht 'wat krijgen we nou!?' en jaa hoor deze meid mocht ook leuk op de foto. πŸ˜…

Woensdag was het dan de dag! HALLOWEEN! 🍊. Toen we op stage aan kwamen schrokken wij van de bazin die verkleed was als een drakula. πŸ˜‚ Ook alle kinderen waren verkleed! Het was erg leuk om te zien, een pompoen, heks, vampier, skelet en nog veel meer! Ik lag helemaal in een deuk. πŸ˜‚. Natuurlijk hoorde bij deze dag ook wat foto's.. Dit liep gelukkig een stuk beter dan gisteren. πŸ˜…

Vanaf donderdag waren we vrij! Een extra lang weekend dus.. deze hebben we vooral besteed aan lekker uitrusten, aangezien we de komende 3 weken weer bezoek zullen hebben. 😴. Natuurlijk super gezellig! Maar ook een stukje drukker.. Daarom hebben we samen lekker de tijd genomen om wat dagen te niksen. 😍 Na dit bezoek zal de tijd nog sneller gaan.. Dus voordat je het weet staan we weer in de koster mee een drankje en dansje. πŸ˜‰
Donderdag hebben we onze matrassen ook weer eens verplaatst! Ik heb weer een kamergenootje hoor. 😍 Ik slaap deze maand samen met loes op de kamer! 😘

Zaterdag zijn we als eerste weesten ontbijten. 😍 Daarna zijn we naar het stierenvechten museum geweest. De eigenaar van dit museum is de man van de eigenares van ons vaste koffietentje. We werden dus alweer snel herkend en hebben toen meteen weer een praatje gemaakt in ons beste spaans. πŸ˜…πŸ˜‚

En dan de zondag.. Alweer de laaste dag van de week. 😱 Nog een lekker rustig dagje met een filmpje. πŸ‘ Vanavond lekker nachos eten en optijd te bed, om morgen weer fris en fruitig op de babygroep te staan. πŸ’ͺ

Bekijk ook even onze vlogs jongens! Ze staan onder het kopje video's. 😍

Nouu bij deze adioss en tot de volgende! 😘 #chicloanajoa

1. Mam:
    4 november 2018
    Ola Maud volgende week is oma eral en ik.Ff nog een paar dagen bij jouw /jullie zijn .Tot van de week.😘Grtjes van mij en Noor.