op de helft! 😏

28 oktober 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

jajaa deze week zaten we op de helft van onze tijd in spanje! πŸ‡ͺπŸ‡Έ

Deze week heb ik nog stage gelopen op de groep van 1-2 jaar, dus vanaf volgende week sta ik een maand op de babygroep. Ik ben super benieuwd hoe het werk daar is!

Op maandag begonnen we natuurlijk weer met ontbijten op stage. Het valt op dat deze groep meer drinkyoghurt, fruit of een stuk boterham krijgt ipv koekjes en cakejes zoals op de groep van 2-3 jaar. πŸ˜‰ Na het ontbijten was het weer tijd om de kinderen op hun 'plek' te houden tijdens het ochtendritueel.. De afgelopen weken ben ik bij de kinderen op de grond gaan zitten, zodat ze stil bleven zitten. πŸ˜‚ Savonds kwam loes weer thuis! We hebben afscheid genomen van haar gezin.. Het was erg leuk om hen te ontmoeten. ❀️

De dinsdag was niet veel anders.. Veel snottebellen afvegen en jaa ook deze keer was ik de sjaak aangezien deze meid de poepluiers had. πŸ˜‚ Ook hebben we weer geschilderd en zijn de kinderen bezig met 'Engels'.. Eigenlijk nog veelste moeilijk voor die kleintjes maarjaa het moet gebeuren. πŸ˜‰ Wel echt goed en leuk om te zien dat ze hier al vroeg mee beginnen!

Woensdag zaten we officieel op de helft van ons avontuur. πŸŽ‰ Natuurlijk nog wel een dagje stage! Tijdens het middageten ben ik volop bezig met het leren van spaanse woordjes. πŸ˜‰ De leidster die het eten klaar maakt is altijd bezig om woordjes met mij te herhalen! Ze staat er nog steeds van versteld dat ik van te voren nog geen spaans kon en nu al best veel dingen versta. πŸ’ͺ 'moi bien maud' 😊 Na stage kwam loes aan met een soort 'koekjes' die we hadden gekregen van stage. En jaa die moesten we natuurlijk even proeven! Noujaa uiteindelijk waren ze niet te pruimen hahaha.. Maar gelukkig hadden we nog pepernoten. πŸ˜‚

En jaa toen was het donderdag.. Laatste dagje stage van deze week voor mij, want die avond was vriendlief gearriveerd. 😍 Heel de dag geen spanningen gehad, totdat meneer de straat in kwam rijden. πŸ˜‰ Die avond hebben we met zijn 4e een film gekeken en daarna heb ik natuurlijk veel geknuffeld. ❀️

Vrijdag zijn we met zijn tweeΓ«n naar San Fernando geweest om 'weer' eens wat te shoppen. 😏 Toen we thuis kwamen hebben we nog even een film gekeken en daarna heeft jeroen een keer zijn kookkunsten laten zien. πŸ˜‰ Pasta carbonara. 😍 Na het eten zijn we nog maar een film gaan kijken met een drankje. 🍹 En daarna heerlijk te bed. 😴

Zaterdag was het natuurlijk weer eens tijd om uit te slapen! Echt mijn ding... Teminste dat was het, aangezien ik hier elke dag rond 7 uur wakker word. πŸ˜… Nadat we wat hadden gegeten zijn we met de bus naar CΓ‘diz gegaan om wat te cultuur te snuiven. 😍 Natuurlijk hebben we ook weer wat winkeltjes bezocht, een terrasje gepakt en weer wat foto's genomen. πŸŽ‰ Toen we thuis kwamen hebben we nog even snel een powernap genomen en daarna... uiteten. 😍 Weer lekker om een uurtje of 12.. πŸ˜… Daarna uiteindelijk weer in ons vaste Tiki tentje beland met een drankje. 🍹Toen we naar huis gingen was het me toch koud.. Taxi gebeld en hop naar huis. πŸ‡ͺπŸ‡Έ

Zondag weer lekker uitgeslapen en daarna ontbeten met lekkere pannekoeken. 😍 'Smiddags nog even chiclana in en dan is het tijd om onszelf klaar te maken voor een datenight. 😏 Weer een lekker hapje eten en natuurlijk een drankje doen. 🍻

1. Mam:
    4 november 2018
    Weer mooi verhaal ,jullie hebben het echt gezellig samen.Jullie zullen elkaar missen straks.nou tot over een.weekje komt oma mee.