bezoek 😍

14 oktober 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Vorige week zondag was het zo ver.. Ons eerste bezoek! Ons mam en mijn tante kwamen deze avond aan in Chiclana πŸŽ‰

Maandag begon de dag natuurlijk weer met stage. De dag verliep een beetje zoals normaal (beschreven in vorige blog haha πŸ˜‰) , maar uiteindelijk ben ik met de kinderen gaan verven! Het thema is deze keer herfst 🍁, dus hierbij mochten de kinderen kleurplaten verven. Na stage zijn we nog even naar de winkel gegaan om nog een pak extra pannekoekenmix te halen, want deze avond kwam mijn familie langs om een kijkje te nemen in ons appartement en om lekker samen te eten. 😊 Gelukkig geen Spaanse les deze keer.

Aangezien we het voort zat waren om mee al dat water de heuvel op te schouwen, zijn Loes, Lotte en ons mam met de huurauto naar de winkel gegaan om goed wat inkopen te doen, zoals 10 sixpacken water, een hoop frisdrank, wat potten pasta en nog veel meer. Ook hadden ze een appeltaartje gekocht om toch een beetje vriendlief zijn verjaardag te vieren. πŸ˜‚ Ondertussen ben ik gaan afwassen met mijn tante onder het genot van de meezingers van raymon hermans. 😍

Dinsdag hadden we een dagje vrij van stage. Wij zijn deze dag met zijn allen naar Sevilla gegaan. πŸ‡ͺπŸ‡Έ Met de bus naar San Fernando en daarna nog 2 uurtjes met de trein. πŸš‚ #slopend. En jaa.. 'Wat willen we graag zien dames?' daar stonden we dan erg goed voorbereid #not πŸ˜‚. Als eerste zijn we wat winkels gaan bekijken en hebben we wat gegeten. In die tijd zijn me met zijn 5e maar gaan zoeken naar iets om te gaan bezichtigen. πŸ€” Na een tijdje vanalles te hebben opgezocht was ik er wel klaar mee.. Het eerste beste ding wat ik kon vinden op Google heb ik op Google maps opgezocht en daar zijn we naartoe gelopen. Iedereen was wat zenuwachtig of het wat zou zijn.. maar nadat ik wat foto's had gezien wist ik dat we daar naartoe moesten! Na heel wat te hebben gelopen in de brandende zon waren we er dan.. Van de buitenkant leek het totaal niet wat je zou verwachten. Toen ik naar binnen liep en zei dat het de plek was geloofde niemand me, maar toen ik Lotte meesleurde en iedereen haar reactie zag wisten ze het zeker. πŸ˜‰ Plaza de Espana 😍 een super mooi plein met bruggen, torens en bootjes op het water. #neteensprookje. Na heel wat foto's te hebben genomen, was het tijd om aan de sangria te gaan!🍹(kannetje of 3?) #tantelindabedankt πŸ‘ Na een gezellige treinreis en busreis, was het toch fijn om in bed te liggen. 😴

Woensdag moesten we weer vroeg ons bed uit om naar stage te gaan. Tijdens het lopen naar stage begon het heerlijk te regenen, dus we kwamen aan als verzopen katten. 🌧️ S'avonds zijn we met ons bezoek nog weesten uiteten en hebben we nog wat drankjes gedaan bij ons vaste tentje. 🍹

Donderdag ochtend regende het alweer, dus kwamen we weer zeikes nat aan op stage. πŸ‘ Toch best lastig deze dag.. Vooral om wakker te blijven na een gezellig laat avondje met de meiden. 😜 Rond half 2 kwamen ons mam en mijn tante nog even langs op stage. Hier heb ik ze het gebouw laten zien. Daarna hebben we afscheid genomen, aangezien ze weer terug naar Nederland vertrokken. Als cadeautje kregen we een paraplu, wat toch best handig is. πŸ˜‰

Vrijdag was het een nationale feestdag in Spanje. We hadden daarom een lekker dagje vrij! Natuurlijk moest er als eerste uitgeslapen worden, aangezien dat wel nodig was. πŸ˜… Daarna hebben we weer lekker wat wasjes gedraaid en zijn we verder gegaan aan ons school werk. πŸ’ͺ

Zaterdag was het DE DAG! We gingen surfen. 😍 En wat was dit gaaf om te doen! Weer iets om van mijn bucket list af te strepen. Na ons in dat heerlijk strakke wetsuit te hebben gehesen, was het tijd om te gaan. πŸ„β€β™€οΈ Eerst wat oefenen op het droge en daarna het water in! Na heel wat kopjes onder en wat zout te hebben gehapt, lukte het ons alle 3 om op de surfplank te staan. (en ja jongens niet alleen op het droge, maar dus ook op het water hΓ© πŸ’ͺπŸ˜‰) En wat hebben we gelachen haha! Om elkaar en met elkaar. 😊 De surfleraar zal wel hebben gedacht wat die met drie van die giegelgeiten aanmoest. πŸ˜‚ De komende paar dagen zal het toch spierpijn worden denk ik..πŸ˜‰

Na het surfen hebben we nog heerlijk lopen bakken op het strand. 🌞 Nadat we nog wat boodschappen hadden gedaan, was het tijd om onszelf 3 keer te wassen. πŸ˜‚ Want wat zat er veel zand in die haren hahah. Savonds nog lekker een film gekeken en daarna lekker te bed. 😘

In de nacht van zaterdag op zondag werd er een orkaan voorspelt richting de kust van sevilla, πŸŒͺ️ wat dus bij ons om de hoek ligt. Dus dit betekende ramen en deuren dicht! Rolluik naar beneden en zoals Michelle van ons bemiddelingsbureau zei: 'NIET NAAR HET STRAND!' πŸ˜‚ Dus dit werd een dagje thuis met een filmpje, wat bellen en natuurlijk deze reisblog! 😘

Vergeet niet om de vlogs te kijken! Deze kun je vinden onder het kopje video's! 😊

Adios amigos 😘 #chicloanajoa

1. Mam:
    14 oktober 2018
    Ja het was erg gezellig bij jullie ,hebben veel plezier gehad.Nou jullie volgende bezoek familie van Loes .Grtjes 😘😘🌞
  2. Linda:
    14 oktober 2018
    Bedankt voor de gezelligheid van afgelopen week dames! Ben benieuwd naar de vlog(s) πŸ˜‚