heerlijk weekendje 😍

10 september 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Zaterdag was het helaas geen ochtend om uit te slapen.. want we vertrokken om half 10 al naar cádiz 😍 na een uur te hebben gewacht op de bus (aangezien het hier allemaal op zn 11 en 30e gaat 😂) waren we eindelijk onderweg. We zijn gezellig de winkelstraat ingeweest voor leuke souvenirs en natuurlijk om te kijken naar de kledingwinkels 😅 Ook hebben we nog even lekker op het terras gezeten met een glaasje fris aangezien het weer ontiegelijk warm was 🌞 Daarna zijn we nog opzoek gegaan naar wat leuke plekjes met uitzicht over de zee. Hier hebben we natuurlijk weer een hele fotoshoot gehouden 😂 Na ongeveer 10 uur wandelen was het toch wel tijd om met onze dooie voeten terug naar het appartement te gaan!

Maar toen... Nadat ik s'nachts nog fijn had gebeld met vriendinnen, was het toch tijd om naar bed te gaan. Rond half 3 werd ik wakker van een enorme stortbui 🌧️ Shit.. de was hing nog buiten haha. Dus snel met lotte de was eraf gehaald (die natuurlijk al zeikes nat was 😅). En uiteindelijk was het weer 3 uur voordat we echt lagen te slapen 👍

Die zondag was het wel nodig om even uit te slapen, maar als nog waren we gebroken. Dus het werd weer een stranddagje. Heerlijk heel de middag op het strand gelegen. 🏖️ Als avondeten lekker stokbrood met avocado 😍 en daarna gezellig niksen op de bank met een film op de laptop 😍