tb vorige weekend!

21 september 2018 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Aangezien het vorige weekend ook best leuk was en ik die vergeten ben te bloggen πŸ˜‚ bij deze nog een korte throwback.

Vrijdag een rustig avondje op de bank met de voice senior πŸ˜‚ samen met loes genieten van die oudjes die heerlijk oude klassiekers zingen 😍

Zaterdag gingen we toch best optijd uit bed aangezien we na die 2 weken toch echt een keer churos wouden gaan eten! Om 2 uur gaan bijna alle winkels dicht door de siΓ«sta, dus vandaar dat we on half 11 al in de stad stonden πŸ‘ Half uurtje wachten en voor maar 1 euro heb je heel wat πŸ˜€ Nadat nog wat winkeltjes hadden bezocht zijn we weer lekker naar het strand gegaan. Het weer was wel iets minder zonnig, maar daarom ook heerlijk rustig op het strand πŸ˜‰

En toen de zondag kwam Lotte natuurlijk terug πŸŽ‰ Nadat we meteen een halve zak pepernoten uit Nederland achter onze giel hadden zitten, zijn we weer lekker naar het strand gegaan om te bakken 🌞 en savonds natuurlijk avocado met stokbrood 😍